We are baaccccck !

Ajjemen , nu ska vi börja blögga på denna blogg :)
Iaf kan ju berätta att jag har typ som en häst nu , Kiiiiiiiiiiiiiiimmm ♥ Har haft Kim i en halv månad ungefär , sjukt underbart har vi :D Var hos han igår , var ute på en promenad . Han är en fjoding på 12 underbara år , ganska envis , går inte att rida pån men kör olika träningar med han . Har kört lite med sadel ock det gick suuupperbra :D Han har utvecklats mycke sen jag började ha han :) Jättenöjd med det ! Nu kör jag bara med grimma på promenader , förut körde jag med träns , men nu har han blivit svinduktig ute ;D Duktig hääässstt jag har ! Kommer blogga ganska så mööe om kim nueee ;DDDDD
Jag ock Kim , detta kan man kalla ren kärlek ♥
Du , är det bästa som finns älskade häst ! Vi två blir en enda spegelbild ! ♥
Bloggar later ön , seeeeeeeeeyyyyyyyyyyya !
/Emmaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0