Hejhejhejhej

Jag har inte bloggat på länge, men jag har vart upptagen med våran nya design som förhoppningsvis blir klar ikväll ;)

Fick en kommentar med:

Nelly om Gillan elle ? ;):

Hejsan :) Jag skulle tycka det vore kul om ni kunde skriva något inlägg med "information" om er och era ponnys.

Jag såg i något inlägg under här att du hade en bild på Jack i mölltorp, just nu har jag hästar från mölltorp hemma, Jack och en till som dom nyss har köpt, så hon har inte varit på ridskolan en. :)

Sv: Hejhej, äntligen nån som ger tips om vad vi ska skriva om!  Tacktack :D Men jo det kan vi, jag skriver ett inlägg ikv eller imorrn :)
Fin blogg btw!
//ebba




Sen har jag en fråga till er som läser bloggen, jag vill att alla svarar!

Vad passar jag bäst i, mittbena eller sidbena?
<3
//ebba


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0