Liseberg med brudarna! (y'

På tisdag ska vi i Ungdomssektionen i Hjo åka till liseberg, vi ska ha sånadär lisebergs ponchos på oss (a)
Tagga!



Hoppas attraktionerna är mer som min älskade apgunga än vad man har hört.. ;)
 
Imorrn går jag upp 6, duschar, sen cyklar jag till ida vid sju kanske och sen åker vi till falköping med Champagne, jag är foto ansvarig :p Om det är okej med ida så lägger jag ut dom här sen^^



Idus och Champagne som jag ska med o "coacha" imon!
Fotograf: Peter Haglund

Fotar nog andra med, säg till ifall ni vill bli fotade! 

Jag ska ju inte tävla imorrn på det lokala, utan i övermorrn på det regionala. Då blir det LB och LA debut, bara för att testa. Synd att jag startar först bara..



Bellusssssss <3

//ebba



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0