Hihih

Kolla, världens bästa tjejjor ju!
Bloggen är designad av mej, hihi!

Igår kolla jag och älskling och nåra kompisar på film, först american pie, sen scarymovie 3 och sen nån GALEN komedi, helt SJUK var den! Men mysigt var det!



När vi gick o köpte godis hoppade det upp en hund på staketet brevid filip, så han blev asrädd xd
Jag ba:
-Vad heter hunden?
Han ba:
-Jack.
-Aha, heter du agne?
-Ja.
-Du jobbar på munkeberg va?
-Japp!
-Aha, då känner jag dej!

Ursäkta min dåliga humor men jag garvar så fort jag tänker på det! x'dd

Kan knappt vänta tills på lördag, då ska jag tävla en ponny som heter Glynnoch Miss Jones (Lillan), en LA i Ulricehamn. Haha, jag hoppar LA på en annans häst innan jag ens har gjort det på min egen, men jag kaaaanske tar med mig bella och hoppar en LA på henne med. Bara jag hinner rida Lillan nån mer gång först..

Lillan<3

Idag har det ju vart sjukt varmt hela dan, så jag har inte ridit, och ikväll kan jag inte rida för då ska vi på kalas typ. Nu får jag skärpa mej och gå upp ännu tidigare på morgonen!



Vilka ser man i Ulricehamn?

//ebba


Kommentarer
Postat av: Mallan

Tack, du är oxå bäst! :)<3<3

2011-08-03 @ 13:47:39
URL: http://jallez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0