Hejsan

Har vart ute och ridit nu, får rida tiiiidigt på morgonen för det blir så sjukt varmt!
Hoppade lite inför ållympiaden, då jag ska hoppa LB och debutera LA :D
LB är en A1:a och LA en ackumulator (stavning), och det är en rätt bra bedömning för debuten tycker jag, ingen kombination t.ex. Bara jokerhindret, men det borde inte vara något större problem, tror jag iaf. Bara jag rider som vanligt och inte gör nån stor grej av det, typ "shiiiiiiit en rosa bom! :o" så hoppar hon ju. Förhoppningsvis... Asså jag är sjukt nervös, jag brukar inte vara det :(

Idag blir det stranden, fast jag brände mig REJÄLT igår så jag får ta det lungt i solen ;)



Hade ingen bild från idag så jag slänger in en annan, ponnyn är helt grym!

Föresten, är typsnittet svårt att läsa? Jag tycker inte det, men det är ju endå ni som läser bloggen ;)

//ebba


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0